Svend Aage Christiansen A/S søger en økonomimedarbejder til kontoret i Østervrå, som i samarbejde med de øvrige ansatte i regnskabsafdelingen skal medvirke til at styrke og videreudvikle økonomifunktionen.
Vi er en bygge- og entreprenørvirksomhed som derudover driver vognmandsforretning, maskinstation og har desuden egne grusgrave, samt en del udlejningsejendomme.
Dine primære arbejdsopgaver vil være:
- Udarbejdelse af månedsbalancer og årsregnskaber for koncernens selskaber
- Udarbejdelse af budgetter samt budgetopfølgning
- Ajourføring af anlægskartoteker samt leasingkontrakter
- Backup for vores bogholderi i forbindelse med ferie og lignende
- Deltage i videreudviklingen af forretningsgange og processer i virksomheden i øvrigt
- Diverse ad hoc opgaver i det omfang, der er tid til det
Din profil:
- En relevant uddannelsesmæssig baggrund (f.eks. revisor) og gerne med nogle års erfaring fra en stilling i en økonomifunktion
- Kendskab til byggeri og entreprenørvirksomhed kan være en fordel, men er ikke et krav
- En positiv tilgang til arbejdsopgaverne
- God til at arbejde selvstændigt og i samarbejde med kompetente og imødekommende kollegaer
- Trives med at løse både rutinemæssige opgaver og de mere komplekse udfordringer
- Ligefrem, ansvarlig og udstyret med en god portion humoristisk sans
Vi tilbyder:
- En spændende stilling med mulighed for i vid udstrækning at planlægge sin egen arbejdsdag
- En virksomhed med en flad og dynamisk organisation og en uformel omgangstone, samt gode kollegaer
- Vi anvender C5 og Lessor Løn
Ansøgninger behandles løbende med tiltrædelse snarest muligt, men vi venter gerne på den rette medarbejder.
Henvendelse vedrørende stillingen kan rettes til jc@saac.dk eller på tlf. 2141 5018.