Svend Aage Christiansen A/S søger en økonomimedarbejder til kontoret i Østervrå, som i samarbejde med de øvrige ansatte i regnskabsafdelingen skal medvirke til at styrke og videreudvikle økonomifunktionen.

Vi er en bygge- og entreprenørvirksomhed som derudover driver vognmandsforretning, maskinstation og har desuden egne grusgrave, samt en del udlejningsejendomme.

 

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Udarbejdelse af månedsbalancer og årsregnskaber for koncernens selskaber
  • Udarbejdelse af budgetter samt budgetopfølgning
  • Ajourføring af anlægskartoteker samt leasingkontrakter
  • Backup for vores bogholderi i forbindelse med ferie og lignende
  • Deltage i videreudviklingen af forretningsgange og processer i virksomheden i øvrigt
  • Diverse ad hoc opgaver i det omfang, der er tid til det

 

Din profil:

  • En relevant uddannelsesmæssig baggrund (f.eks. revisor) og gerne med nogle års erfaring fra en stilling i en økonomifunktion
  • Kendskab til byggeri og entreprenørvirksomhed kan være en fordel, men er ikke et krav
  • En positiv tilgang til arbejdsopgaverne
  • God til at arbejde selvstændigt og i samarbejde med kompetente og imødekommende kollegaer
  • Trives med at løse både rutinemæssige opgaver og de mere komplekse udfordringer
  • Ligefrem, ansvarlig og udstyret med en god portion humoristisk sans

 

Vi tilbyder:

  • En spændende stilling med mulighed for i vid udstrækning at planlægge sin egen arbejdsdag
  • En virksomhed med en flad og dynamisk organisation og en uformel omgangstone, samt gode kollegaer
  • Vi anvender C5 og Lessor Løn

 

Ansøgninger behandles løbende med tiltrædelse snarest muligt, men vi venter gerne på den rette medarbejder.

Henvendelse vedrørende stillingen kan rettes til jc@saac.dk eller på tlf. 2141 5018.