Bygge- og entreprenørvirksomhed skal videreudvikles

Vi er en professionel, erfaren og solid samarbejdspartner med fokus på høj kvalitet. Med kundens ønsker i centrum finder vi gennemtænkte og holdbare løsninger, der tilgodeser både funktion, økonomi, kvalitet og design.

Vi driver udover entreprenørvirksomhed, vognmandsforretning og maskinstation. Derudover har firmaet egne grusgrave.

Udvikling af administration- og økonomifunktionen gennem stærke processer

Dine vigtigste ansvarsområder bliver som central spiller i administrationsteamet at deltage i regnskabsudarbejdelse samt løn- og bogholderifunktionen, hvor dine primære opgaver er:

  • Overordnet ansvar for selskabernes løbende økonomirapportering
  • Videreudvikling og optimering af selskabets økonomifunktion og økonomistyring.
  • Regnskabsudarbejdelse inkl. klargøring til årsregnskab og udarbejde budgetudkast
  • Udvikling af forretningsgange og processer i virksomheden i øvrigt

Kompetencer

  • Du har mindst 5 års relevant erfaring med tilsvarende opgaver og har en relevant uddannelse.
  • Du har erfaring med rapportering og regnskabsaflæggelse samt bogholderi.
  • Du har et vist kendskab til økonomistyringsprocesser.
  • Du har erfaring med opbygning af forretningsgange og styringsværktøjer inden for byggebranchen eller entreprisevirksomheder.
  • Som person er du resultatorienteret og har evnen til at afslutte.
  • Du har veludviklede samarbejdsevner, er omgængelig og trives godt i en travl, teambaseret organisation

Din profil

Du har en økonomisk uddannelse, der har givet dig indsigt i opgaver, udfordringer og muligheder i en økonomifunktion. Har du brancheerfaring er det en fordel, men ikke et krav. Du skal bo i Nordjylland, så du er tæt på virksomheden.

Du brænder for dit arbejde, og evner at motivere din omverden, bl.a. via dit engagement og gode samarbejdsevner.

Derudover evner du at sætte retning og mål for økonomiområdet – uden at miste fokus på detaljen, og du har lyst til at bruge dine kompetencer i en dynamisk og ambitiøs virksomhed

Du bliver del af en virksomhed med en stærk kultur, hvor ordentlighed er nøgleord I alle sammenhænge, både overfor vores kunder, medarbejdere og samarbejdspartnere.

Der er et tæt samarbejde på tværs af virksomheden, og kulturen er præget af en positiv ånd, hvor man er imødekommende og tydelige i forventningerne til hinanden.

Du vil opleve stor opbakning og støtte til at løse de udfordringer, stillingen indebærer.

Arbejdssted: Høngårdsvej 36, 9750 Østervrå

Henvendelse

Har du spørgsmål til stillingen, kontakt Søren Nørgaard tlf. 21415003.

Send ansøgning ind online på SAAC.dk eller til SN@saac.dk.

Tiltrædelse hurtigst muligt. Ansøgninger vil blive løbende behandlet.